Внезапная смерть молитва помощь

Самое подробное описание: внезапная смерть молитва помощь - для наших читателей и подписчиков.

Внезапная смерть молитва помощь

МОЛИТВЫ О СОХРАНЕНИИ ОТ ВНЕЗАПНОЙ СМЕРТИ

ПРЕПОДОБНОМУ ОНУФРИЮ ВЕЛИКОМУ

Желанием духовным пустыни достигл еси, Богомудре Онуфрие, и яко безплотен, в ней многолетне подвизался еси трудолюбне, соревнуя пророком Илии и Крестителю; и от руку ангельску Таин Божественных насладився, ныне во свете Святыя Троицы купно с ними веселишися, моли спастися нам, твою память почитающим.

Сиянием Духа Пресвятаго, Богомудре, просвещься, оставил еси яже в житии молвы, пустыню же достиг, преподобне отче, возвеселил еси иже над всеми Бога и Зиждителя, сего ради прославляет тя Христос, блаженне, Великий Дарователь.

О, пречудне и преблаженне угодниче Христов и авво наш, Онуфрие Великий!

Ты дивную любовь ко Господу твоему показал еси, и на дивныя подвиги благодатию Его укрепился еси, и сего ради велия дерзновения к Нему сподобился еси: многа бо чудеса и знамения силы Божия людем о тебе явишася.

Воззри убо и ныне, отче предивный, благосердым оком любве твоея на ны, недостойныя рабы, и даруй всем по коегождо потребе, по вере же и упованию: скорбящия обрадуй, плачущия утеши, недугующия исцели, труждающимся помози, борющияся со страстьми и прилоги вражиими укрепи и благослови, изнемогающия поддержи, обитель твою и всех нас от враг видимых и невидимых и от всякаго зла сохрани.

Возвеличи веру святую Православную во отечествии нашем, обрати заблуждшия, вразуми отпадшия, утверди колеблющияся, умягчи упорствующия, просвети неверныя, и вся приведи в тихое пристанище Отечествия Небеснаго.

О, предивная славо монашествующих и всех верных утешение! Славными подвиги твоими и сладким лицезрением чудотворнаго образа твоего и нас озари и на всяк подвиг, труд и терпение укрепи во славу имене Божия, да спасеннии сподобимся с тобою и всеми святыми Вечнаго и Преблагословеннаго Царствия славы Отца и Сына и Святаго Духа во веки веков. Аминь.

О, преизящный и превеликий пустынножителю, преподобие отче Онуфрие! Похваляю твоя неизреченная чудотворения и житие пресветлое, в немже от юности твоея даже и до старости подвизался еси. Никтоже бо исчести возможет подвиги твоя, пречестне, но и преподобный Пафнутий твоему жестокому в пустыни житию удивися, вкупе же и зело возрадовася, обрет тя толиких подвигов и совершенства суща образ. Сего ради и аз грешный славословие от недостойных устен моих тебе приношу: о, друже Христов, ревнителю Илии фесвитянину, Иоанну Крестителю наследниче, Египту умная красото, Фивеом великое светило, Ливии красная доброто, финиксе красноцветущий, орле высокопарный, в поднебесная возносяйся, на небесех же гражданство обретый!

Молю тя, пречудный святых ликов ангельских совсельниче: услыши мя грешнаго и недостойнаго в час сей, и приими сие малое моление мое, великий притекающих к тебе заступниче, рукописание дел моих скверных и нечистых молитвою твоею изглади, твоим заступлением присно мя покрывай и ко уготованному верным пресветлому чертогу молитвами твоими приведи; ибо, по Преблагословенней Владычице нашей Богородице и Приснодеве Марии, тебе в теплейших помощницех и заступницех почитаю. Умоли убо Милостиваго Бога, да отпустит ми вся прегрешения моя вольная и невольная и вся злая дела мною сотворенная, и да избавит мя твоим предстательством от вечных мук, и сподобит мя радости вечныя насладитися, купно со всеми святыми, во веки веков. Аминь.

СВЯТОЙ ВЕЛИКОМУЧЕНИЦЕ ВАРВАРЕ

Варвару святую почтим: вражия бо сети сокруши и, яко птица, избавися от них, помощию и оружием креста, всечестная.

Агнице всеблаженная Варваро, Божественне озарившися светом Святыя Троицы Трисолнечным и в купели утвердившися в побеждение лести отеческия, веру исповедала еси Христову. Тем, всечестная, свыше благодать тебе дарова Бог, исцеляти недуги и болезни вся. Егоже моли, великомученице, да спасет души наша.

В Троице благочестно певаемому последовавши Богу, страстотерпице, идольская притупила еси чтилища; посреде же подвига страдальчествующи, Варваро, мучителей прещения не устращилася еси, мужемудренная, велегласно поющи присно: Троицу чту, Едино Божество.

Святая славная и всехвальная великомученице Христова Варваро! Собраннии днесь людие, и пред иконой твоей усердно молящиися, страдания же твоя мученическая и в них Самаго Страстоположника Христа, давшаго тебе, не точию еже в Него веровати, но и еже по Нем страдати, похвалами ублажающе, молим тя, известная желания нашего ходатаице: моли с нами и о нас умоляемаго от своего благоутробия Бога, да милостивно услышит нас, просящих Его благостыню, и не отставит от нас вся ко спасению и житию нуждная прошения, и дарует христианскую кончину животу нашему безболезненну, непостыдну, мирну, Божественных Таин причастну, и всем на всяцем месте, во всяцей скорби и обстоянии, требующим Его человеколюбия и помощи, великую Свою подаст милость, да благодатию Божиею и твоим теплым предстательством, душею и телом всегда здравии пребывающе, славим дивнаго во святых Своих Бога Израилева, не удаляющаго помощи Своея от нас, всегда, ныне и присно и во веки веков. Аминь.

К тебе, яко ко истинному скораго исцеления и многочуднаго врачевания источнику, святая дево Варваре великомученице, аз немощный прибегаю и к пред твоей святой иконой усердно молюся: виждь раны греховныя и всетелесную язву, виждь неможение души моея, и сие, обычным твоим милосердием и благостию понуждаема, исцелити потщися. Вонми гласу моления моего, не презри от окаяннаго ми сердца приносимое стенание, и вопль мой услыши, яко ты еси мое прибежище. Святую, Единосущную и Неразделимую Троицу, юже треми окнами в бане отеческой созданными изобразила еси, о мне грешнем и нетерпеливем рабе твоем моли, да помилует мя ныне и в день смерти моея. Поклонися Отцу Небесному, да мя, всеми грехми приклоненнаго и низу поверженнаго, воздвигнет на славословие Свое, и устроит мя всегда горе имети сердце, горняя мудрствовати, а не земная. Умоли Христа Сына Божия, Иже молитву твою страдальческую в темнице услыша, да мя, лениваго к молитвам и во унынии мнозе аки в темнице сидяща, к скорому течению путем заповедей Божиих наставит и подаст непрестанно молитися усердное хотение. Призови и Духа Святаго, чистоты неизнуряемаго источника, в подвизе страдальческом тя, чистую деву, укрепляющаго и от стыда крылома Своима защищающего, яко да и мне, студному и нечистому, сердце чисто созиждет и дух прав обновит во утробе моей, паче же да призовет мя и подаст усердно подвизатися в житии чистом и укрепит мя на творение благих дел.

Верую, яко вся сия можеши мне, о святая великомученице Варваро, у Пресвятыя Троицы исходатайствовати, и аще восхощеши, сильна еси помощи мне, яко прославившая Бога во удесех твоих страдальческих. И вем, дево святая, яко ничтоже тебе невозможно, токмо аще не презреши слез и воздыхания моего; сего ради пред святой иконой твоей молюся и тебе, на небеси душею пребывающей, покланяяся, дерзаю молитвенно глаголати: да будут уши твои внемлюще гласу молитвы моея. Многострадальное твое тело, да уврачует многия души и тела моего страсти. Глава твоя, мечу преклоненная, да даст главе моей воду чистительную грехов. Власи твои, немилостивно торганнии, да привяжут мя к любви Божией. Устне твои честнии да заградят уста моя от празднословия и отверзут всегда возвещати хвалу Господню. Очи твои, видящии Свет Троический, да узрят и мое во благих желание, яко да бых и аз отвращал очи мои, еже не видети суеты, но всегда взирал на блаженство небесное. Рука твоя отсечена да удостоит мя всегда воздевати руце к Вышнему и не сплетати ими льщения. Сосца твоя, нещадно урезанная, да будут ми столп от лица вражия крепкий. Нози твои, скорошествующии со светлою свещею в чертог Божий к Жениху Небесному, да сотворят, яко да и аз ногама моима шествую ко всякому делу благу, да будет светильник ногама моима закон Господень и свет стезям моим. Раны твоя от ран греховных да свободят мя. Кровь твоя, многократне в мучении проливаемая, да очистит душу и тело мое от всякия скверны. Смерть твоя да не даст мне без исповедания и покаяния умрети: ибо аще в коем благодетельстве прославляема еси, но в сем наипаче, яко всяк, имеяй надежду на тя и выну в помощь призываяй тя, от наглыя избежит смерти, от неяже и мене окаяннаго избави, дево чистая, великомученице Варваро, и всемощными твоими молитвами удостой мя одесную Христа Сына Божия стати и слышати глас глаголющий: "Благий рабе и верный, вниди в радость Господа твоего". Аминь.

Премудрая и всекрасная святая великомученице Христова Варваро, блаженна еси, яко премирная мудрости Божия плоть и кровь не яви тебе, но Сам Бог Отец Небесный, иже тебе веры ради от невернаго отца оставленную, изгнанную и умерщвленную, в дщерь Себе возлюбленную прият; за тленное земнаго имения наследие, плоти нетление дарова; труды мученическия упокоением во Царствии Небеснем увенча; временное твое житие, смертию Его ради пресеченное, сицевою возпрослави почестию, яко душу с лики небесных вчини духов, тело же на земли в храме их ангельском положенное, ангелом заповеда сохранити цело, честно и многочудесно. Блаженна еси Христу Сыну Божию, Жениху Небесному, уневещенная дево, Егоже доброты твоея рачителя имети желающи, всю себе страданием, ранами, удов резанием и самыя главы усечением, аки утварьми дражайшими потщалася еси украсити, да тако, яко жена верна главе своей, мужу Христу, духом и телом соединишися неразлучно, глаголющи: обретохом, Егоже возлюби душа моя, и удержах Его, и не оставих Его. Блаженна еси, яко Святый Дух на тебе почил есть, Имже духовными духовная разсуждати научена, вся духи лукавствия во идолех, яко пагубныя, отринула еси, и Единаго Бога Духа познавши, яко истинная поклонница, духом и истиною кланятися изволила еси, проповеднически глаголющи: Троицу чту, Едино Божество. Сию Святую Троицу, юже в животе и смерти исповеданием и страданием своим прославила еси, умоли о мне, предстательнице моя, яко да и аз всегда тройственною, веры, любве и надежды, туюжде Святую Троицу почитаю добродетелию. Имам светильник веры, но празден благих дел елея, ты, мудрая дево, страдальческую плоть твою; крове исполнену и ранами преливающуюся, аки светильник имущая, даждь от елея твоего, да тем душевную мою свещу украсивши, сподоблюся по тебе внити в чертог небесный. Пресельник аз есмь на земли и пришлец, якоже вси отцы мои, ты убо, благ вечных наследнице и блаженная обеда в Царствии Небесном причастнице, яко в странствии жития, трапезы Божественныя угощения, сице и во исходе от мира, желаемаго сподоби мя напутствования; и, егда в конец сном смерти начну усыпати, коснися тогда изнемогающия плоти моея, яко иногда ангел Илии, глаголющи: востани, яждь и пий: яко да благодатию Божественных Тела и Крове таин укреплен, прейду в крепости тоя далекий путь смерти, даже до горы небесныя; и тамо, Егоже ты через три окна банныя прежде верою Бога Троицу узрела еси, сего купно с тобою лицем к лицу да удостоюся видети, и славити Его в нескончаемые веки. Аминь.

Молитва Миру

Молитва великомученице Варваре от внезапной смерти

Отведет от неожиданной кончины молитва святой великомученице Варваре Илиопольской.

«Святая славная и всехвальная великомученице Варваро! Собраннии днесь в храме твоем Божественном люди, раце мощей твоих поклоняющиися и любовию целующии, страдания же твоя мученическая, и в них Самаго Страстоположника Христа, давшаго тебе не точию еже в Него веровати, но и еже по Нем страдати, похвалами ублажающе, молим тя, известная желания нашего ходатаице: моли с нами и о нас умоляемаго от Своего благоутробия Бога, да милостивно услышит нас, просящих Его благостыню, и не отставит от нас вся ко спасению и житию нужная прошения, и дарует христианскую кончину животу нашему — безболезненну, непостыдну, мирну, Божественных Тайн причастну, и всем, на всяком месте, во всякой скорби и обстоянии требующим Его человеколюбия и помощи, великую Свою подаст милость, да благодатию Божиею и твоим теплым предстательством, душею и телом всегда здрави пребывающе, славим дивнаго во святых Своих Бога Израилева, не удаляющаго помощи Своея от нас всегда, ныне и присно, и во веки веков. Аминь.»

У Бога все живы! О скончавшихся внезапной смертью

У Бога все живы! О скончавшихся внезапной смертью

Мир Вам, дорогие посетители православного сайта “Семья и Вера”!

Более всего нас пугает скоропостижная смерть наших близких. Как трудно бывает, порой, смириться со смертью молодых, тех, у кого жизнь только начиналась… Как часто люди бывают не в состоянии понять причину скоропостижной смерти своих любимых родных, пережить ее, найти в себе силы жить дальше…

Но тут то и кроется проблема! Проблема в том, что живые не знают, как им жить дальше без тех, кого они потеряли. И вот тогда то возникает возможность у живых проявить свою истинную любовь и заботу об умерших. Как? Молитвой и добрыми делами о спасении душ усопших.

Не стоит тратить драгоценное время на слезы и саможаление, в то время, как наши усопшие крайне нуждаются в нашей молитвенной помощи! Молитва, Псалтирь, добрые дела – вот наша помощь для наших усопших, та, которая в состоянии изменить их загробную участь к лучшему и даровать нам, живым, силы жить дальше!

Вот что пишет священник Владимир Востоков:

«Смерть – общий удел живущих на земле, и рано или поздно на каждого из нас она наложит свою руку. Однако, не всех она в одно и то же время переселяет в иной мир, но одних раньше, других позже.

Одних она настигает в глубокой старости, уже насытившихся земною жизнью, других безжалостно похищает в летах зрелых, некоторых неожиданно уносит она в пору юности, в пору свежести и расцвета сил, надежд и ожиданий, а иных в раннее утро человеческой жизни – во младенчестве.

Убежденные в неизбежности смерти, мы спокойнее примиряемся с нею, когда видим, что она уносит из нашей среды старцев недужных и слабых, которым уже и жить-то стало в тягость.

Но с глубокой жалостью и неутешными слезами провожаем мы в могилу тех, кого смерть застигла в летах зрелых или юных, после кого остаются горемычные вдовы и бесприютные сироты-малолетки или немощные старцы родители.

В этих случаях мы обыкновенно говорим: как рано, как преждевременно умер такой-то или, такая-то? Зачем Господь лишил полезного и хорошего человека жизни, и через это сделал несчастными его близких? Иногда эти сетования переходят в дерзкий ропот, являются причиной мрачного отчаяния, недовольства жизнью.

Но можно ли смерть человека, умершего раньше старости, считать преждевременной, можно ли, безутешно скорбеть о таком человеке и увеличивать свою скорбь горьким ропотом на Бога?

Прекрасный ответ на этот вопрос мы можем найти в жизни мученика Уара, пострадавшего в IV веке. Будучи воином, он любил посещать христиан, заключенных в темницах; омывал их раны, приносил им пищу, утешал их. За свое братское отношение к гонимым мученикам он был вызван на допрос. Здесь мужественно объявил он себя христианином, за что был предан жестоким пыткам и усечен мечом.

Одна благочестивая вдова, по имени Клеопатра, уважая мученика за его твердость в вере и добродетель, с честию похоронила его тело, а впоследствии на могиле мученика воздвигла храм.

Вскоре после освящения храма добрую женщину постигло тяжкое горе: захворал и умер ее единственный сын, еще молодой, но уже достигший почестей воинских…

Любящая мать, безутешно рыдая о сыне, поверглась над гробом святого Уара и всею силою души умоляла его испросить для нее у Бога милость – воскресить ее сына.

Скорбь, слезы, пламенная молитва утомили ее, она заснула, и во сне ее озарило дивное видение: святой Уар предстал пред ней с ее умершим сыном, и оба они были в блестящих одеждах, в сияющих венцах, радостные, окруженные необыкновенным светом.

Из этого видения Клеопатра поняла, что преждевременная, по ее мнению, смерть сына ее – не есть несчастье, погубившее сына и отравившее жизнь матери, но есть благая часть его – переход из жизни временной к райской радости в Жизни Вечной, к такой радости, какой бы здесь на земле сын ее не испытал, хотя бы прожил еще многие годы.

Само собою понятно, что убежденная в блаженной участи своего сына, Клеопатра и скорбеть безутешно перестала, но, раздав нуждающимся свое имение, сама поселилась при храме мученика Уара и до конца дней своих постилась и молилась.

И премудро, истинно по-христиански поступила Клеопатра, оставив напрасную скорбь и земные печали, и смиренно покорившись воле Божией.

Так точно и все мы, христиане, должны твердо помнить, что смерть бывает преждевременна только по нашему слабому рассуждению, а по премудрому Божию усмотрению всякий умирает своевременно: в ту пору, когда его душа всего более созрела для перехода в жизнь иную. Ведь Сам Христос учил, что всеуправляющая десница Божия всегда простерта над миром, охраняет и спасает сынов земли.

Веруя в такое милосердие по отношению к нам Создателя, мы должны быть убеждены, что и самая смерть постигает нас не случайно, но по Его воле. А воля Его, как благая и совершенная, все направляет к нашему счастью и блаженству, следовательно, и умираем мы в самую благоприятную для нас минуту.

Поясним эту мысль так: вся наша жизнь, с ее началом и концом, с ее последствиями, вполне открыта пред очами всевидящего Бога. И подобно тому, как искусный живописец, заканчивая свою картину, внимательным взглядом замечает ее недостатки и искусным движением кисти исправляет и дополняет картину и потом уже выносит ее из мастерской; так и Господь Бог, Своим премудрым Промыслом, направляет нас к целям, Им же Самим намеченным для нашего существования, – и когда эти цели нами достигаются, когда земной жребий нами выполнен, когда все, к чему мы призваны, нами совершено, тогда Он и вызывает нас в иной мир, для иной жизни, хотя бы, по нашему человеческому рассуждению, и не настала для этого пора, т.е. не приблизилась еще старость.

Кроме того, Господь, по Своему милосердию, спасает нас от нас же самих, от различных зол и бед житейских; знает, например, Господь, что такой-то человек, если поживет еще, то впадет в тяжкие и нераскаянные грехи, и призывает его к Себе, тем самым предупреждая эти бедствия.

Или видит Господь, что человек изнемог и устал на жизненном пути, и чтобы он не пал в борьбе с невзгодами, зовет его к Себе. По нашему ограниченному разуму, мы не видим это премудрое попечение о нас Создателя, поэтому горюем, ропщем, унываем, а иногда и свою участь проклинаем.

Но чтобы удержать свое непокорное сердце от ропота на Промысл, когда по Его воле совершается несогласное с нашим желанием, остановимся еще на следующем сравнении: положим, что кто-нибудь из нас имеет нежно любимого сына, и любящему отцу, который не желал бы расстаться с сыном, предлагают на выбор: оставить сына у себя на несколько лет, но тогда он лишится многих благ; или же отпустить его в далекую страну, понести покорно тоску разлуки с ним, и тогда он будет навсегда счастлив. Какой бы отец не согласился на последнее? И кто бы стал роптать на ту благодетельную разлуку, которая приводит его сына к истинному счастью? Разумеется, никто. Так, например, сын Клеопатры умер, по человеческому рассуждению, преждевременно, и через эту кончину и приобрел вечную радость: кто знает, если бы прожил он до старости, быть может, среди житейских соблазнов и потерял бы он этот венец?!

Христиане! Не будем увлекаться ошибочными суждениями своего разума, не будем считать преждевременным то, что находит своевременным Вечный Непогрешимый Разум Божий, и когда увидим ближнего, похищенного смертью, по-нашему, безвременно, не будем роптать на это, выражать неудовольствие, а помолимся поусерднее о упокоении души усопшего, и о самих себе воздохнем пред Господом, чтобы и нас сподобил Он христианской кончины. А когда? Когда будет угодно Его Святой и всеблагой воле!” (Священник Владимир Востоков).

Похожий материал:

Оставить комментарий

Рождественская молитва!

Рождественский пост

Молебны перед святынями

Соборные молитвы

Записки в Храм

Счетчик

2010-2017 © Православный сайт “Семья и Вера”

Оценка 3.1 проголосовавших: 153
ПОДЕЛИТЬСЯ

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here