Молитва на освящение памятника

Самое подробное описание: молитва на освящение памятника - для наших читателей и подписчиков.

Молитва на освящение памятника

Памятник святителю Герману Казанскому в Свято-Троицком мужском монастыре г. Чебоксары.

25 ноября 2016 года на территории Свято-Троицкого мужского монастыря г. Чебоксары состоялась торжественная церемония открытия и освящения памятника одному из просветителей Чувашского края, основателю мужской обители в Чебоксарах, святителю Герману Казанскому.

Торжественную церемонию открытия памятника, проходившую в рамках празднования 450 летия основания обители Святой Живоначальной Троицы в Чебоксарах, возглавил Глава Чувашской митрополии митрополит Чебоксарский и Чувашский Варнава.

Открытие памятника состоялось при участии наместника Свято-Троицкого мужского монастыря архимандрита Василия(Паскье), братии обители, духовенства города, членов Общественной палаты Чувашской Республики, представителей городского руководства, членов Общественного совета при наместнике, прихожан монастыря и множества верующих.

Скульптор, уже известный нам по памятнику святителю Гурию, Гогаев Алан Тазретович.

Во время чина освящения и церемонии открытия памятника была прочитана молитва:

Молитва на освящение памятника святителю Герману, архиепископу Казанскому.

Господи Иисусе Христе, Боже наш, мир Твой подаваяй человекам и пресвятаго Духа дар.

Призри ныне милостивно на молитву нас, недостойных, освещение совершающих новосозданного памятника сего в честь и память святителя Германа архиепископа Казанского, богомудрый обители сея основателя, духовного иночествующих вождя, примером Христоподражательной жизни своея всех верных и в жизни и по кончине своей наставляющего.

Освяти памятник сей благословением Твоим небесным. Да будет он в утешение всем благодарно чтущим славное житие его и в благоугодное назидание подвигу его всем подражати тщащимся.

Ты бо еси освящение наше, и Тебе славу воссылаем со безначальным Твоим Отцем и Пресвятым и Благим и Животворящим Твоим Духом, ныне и присно и во веки веков. Аминь.

По окончании чина освящения и церемонии открытия, Владыка, обращаясь к собравшимся отметил, что святитель Герман внес огромный вклад в просвещения чувашского народа, святитель много потрудился чтоб на этом удивительном месте была создана монашеская обитель. И теперь он видимым образом будет стоять здесь как страж, чтобы никакие враги не проникали в святую обитель.

По окончании церемонии присутствующим были розданы иконы святителя Германа.

В трапезной монастыря для всех желающих был чай с пирогами.

Молитва на освящение памятника

Переводы Богослужебных книг

Чи1нъ бlгословeніz и3 њсщ7eніz

Постaвлену бhвшу столY чeстнw покровeнну пред8 с™hми враты2, їерeй въ є3пітрахи1ль и3 фелHнь њдёzнъ, и3сх0дитъ, и3 кrтоwбрaзнw покади1въ н0вый кrтъ, начинaетъ nбhчнw: Бlгословeнъ бGъ нaшъ: Ли1къ поeтъ: ЦRю2 небeсный. Чтeцъ: Трис™0е. Џ§е нaшъ: и3 по Ћкw твоE є4сть цrтво: Г Dи поми1луй, в7i. С лaва, и3 нhнэ: П ріиди1те, поклони1мсz: три1жды.

И# pал0мъ рlа:

П омzни2 гDи дв7да, и3 всю2 кр0тость є3го2. Ћкw клsтсz гDеви, њбэщaсz бGу їaкwвлю: Ѓще вни1ду въ селeніе д0му моегw2, и3ли2 взhду на џдръ постeли моеS: Ѓще дaмъ с0нъ nчи1ма мои1ма, и3 вёждома мои1ма дремaніе, и3 пок0й скраніaма мои1ма: Д0ндеже њбрsщу мёсто гDеви, селeніе бGу їaкwвлю. СE слhшахомъ | во є3vфрafэ, њбрэт0хомъ | въ полsхъ дубрaвы. Вни1демъ въ селє1ніz є3гw2, поклони1мсz на мёсто, и3дёже стоsстэ н0зэ є3гw2. Воскrни2 гDи въ пок0й тв0й, ты2 и3 ківHтъ с™hни твоеS. Сщ7eнницы твои2 њблекyтсz прaвдою, и3 прпdбніи твои2 возрaдуютсz. дв7да рaди рабA твоегw2, не tврати2 лицE помaзаннагw твоегw2. Клsтсz гDь дв7ду и4стиною, и3 не tвeржетсz є3S: t плодA чрeва твоегw2 посаждY на пrт0лэ твоeмъ. Ѓще сохранsтъ сhнове твои2 завётъ м0й, и3 свидBніz мо‰ сі‰, и5мже научY |, и3 сhнове и4хъ до вёка сsдутъ на пrт0лэ твоeмъ. Ћкw и3збрA гDь сіHна, и3зв0ли и5 въ жили1ще себЁ. Сeй пок0й м0й во вёкъ вёка, здЁ вселю1сz, ћкw и3зв0лихъ и5. Лови1тву є3гw2 бlгословлszй бlгословлю2, ни1щыz є3гw2 насыщY хлёбы, Сщ7eнники є3гw2 њблекY во сп7сeніе, и3 прпdбніи є3гw2 рaдостію возрaдуютсz. Тaмw возращY р0гъ дв7дови, ўгот0вахъ свэти1льникъ помaзанному моемY. Враги2 є3гw2 њблекY студ0мъ, на нeмже процвэтeтъ с™hнz моS.

Тaже, pал0мъ н7f:

Б 9е, tри1нулъ ны2 є3си2, и3 низложи1лъ є3си2 нaсъ: разгнёвалсz є3си2, и3 ўщeдрилъ є3си2 нaсъ. Стрsслъ є3си2 зeмлю, и3 смути1лъ є3си2 ю5: и3сцэли2 сокрушeніе є3S, ћкw подви1жесz. Показaлъ є3си2 лю1демъ твои6мъ жестHкаz, напои1лъ є3си2 нaсъ він0мъ ўмилeніz. Дaлъ є3си2 боsщымсz тебE знaменіе, є4же ўбэжaти t лицA лyка. Ћкw да и3збaвzтсz возлю1бленніи твои2, сп7си2 десни1цею твоeю, и3 ўслhши мS. БGъ возглаг0ла во с™ёмъ своeмъ: возрaдуюсz, и3 раздэлю2 сіки1му, и3 ю3д0ль жили1щъ размёрю. М0й є4сть галаaдъ, и3 м0й є4сть манассjй, и3 є3фрeмъ крёпость. главы2 моеS, їyда цaрь м0й. Мwaвъ кон0бъ ўповaніz моегw2: на їдумeю прострY сап0гъ м0й, мнЁ и3ноплемє1нницы покори1шасz. Кто2 введeтъ мS во грaдъ њграждeніz; и3ли2 кто2 настaвитъ мS до їдумeи; Не тh ли б9е tри1нувый нaсъ; и3 не и3зhдеши б9е въ си1лахъ нaшихъ; Дaждь нaмъ п0мощь t ск0рби, и3 сyетно сп7сeніе человёческо. Њ бз7э сотвори1мъ си1лу, и3 т0й ўничижи1тъ стужaющыz нaмъ.

Тaже, pал0мъ §и:

Г Dь воцRи1сz, да гнёваютсz лю1діе: сэдsй на херувjмэхъ, да подви1житсz землS. ГDь въ сіHнэ вели1къ, и3 выс0къ є4сть над8 всёми людьми2. Да и3сповёдzтсz и4мени твоемY вели1кому: ћкw стрaшно и3 с™о є4сть. И# чeсть царeва сyдъ лю1битъ: ты2 ўгот0валъ є3си2 правwты2, сyдъ и3 прaвду во їaкwвэ ты2 сотвори1лъ є3си2. Возноси1те гDа бGа нaшего, и3 покланsйтесz подн0жію нHгу є3гw2, ћкw с™о є4сть. Мwmсeй и3 ґарHнъ во їерeехъ є3гw2, и3 самyилъ въ призывaющихъ и4мz є3гw2: призывaху гDа, и3 т0й послyшаше и5хъ. Въ столпЁ џблачнэ глаг0лаше къ ни6мъ: ћкw хранsху свидBніz є3гw2 и3 повелBніz є3гw2, ±же дадE и5мъ. ГDи б9е нaшъ, ты2 послyшалъ є3си2 и5хъ: Б9е, ты2 млcтивъ бывaлъ є3си2 и5мъ, и3 мщaz на вс‰ начин†ніz и4хъ. Возноси1те гDа бGа нaшего, и3 покланsйтесz въ горЁ с™ёй є3гw2: ћкw с™ъ гDь бGъ нaшъ.

Слaва, и3 нhнэ: Ґллилyіа, три1жды. ГDи поми1луй, три1жды.

И# тропaрь, глaсъ №:

С п7си2 гDи лю1ди тво‰, / и3 бlгослови2 достоsніе твоE, / побBды на сопроти6вныz дaруz, / и3 твоE сохранsz кrт0мъ твои1мъ жи1тельство. Три1жды.

Слaва, кондaкъ, глaсъ д7:

В ознесhйсz на кrтъ в0лею, / тезоимени1тому твоемY н0вому жи1тельству / щедрHты тво‰ дaруй, хrтE б9е: / возвесели2 нaсъ си1лою твоeю, / побBды даS нaмъ на сопостaты, / пос0біе и3мyщымъ твоE nрyжіе ми1ра, / непобэди1мую побёду.

И# нhнэ, глaсъ т0йже:

Ж ивотворsщій кrтъ твоеS бlгости, / є3г0же даровaлъ є3си2 нaмъ недостHйнымъ, гDи, / тебЁ прин0симъ въ мlтву, / сп7си2 вBрныz лю1ди бцdы рaди, њ нaсъ тебЁ молsщыzсz, / є3ди1не чlвэколю1бче.

Ѓбіе же посeмъ пою1тъ три1жды

тропaрь сeй, глaсъ ѕ7:

П осли2 бlгодaть твою2 жизнодaвче, / и3 кrтъ сeй њс™и2, / и3 всBмъ лю1демъ твои6мъ kви2 є3го2 / бhти п0мощь и3 ўтверждeніе:

Діaконъ: ГDу пом0лимсz.

Ли1къ: ГDи поми1луй.

Їерeй чтeтъ мlтву сію2:

Їерeй: Ми1ръ всBмъ.

Ли1къ: И# дyхови твоемY.

Діaконъ: Главы6 вaшz гDеви приклони1те.

Їерeй же чтeтъ тaйнw мlтву сію2:

Б 9е и3 џ§е гDа нaшегw ї>са хrтA, и4же кrт0мъ є3гw2 діaвола побэди1въ и3 смeрть ўмертви1въ, р0дъ человёческій t лeсти и3 мучи1тельства є3гw2 свободи1лъ є3си2: при1зри нhнэ на мlтву нaшу и3 на знaменіе сіE кrтное, въ слaву тебE бGа nц7A и3 є3диносyщнагw твоегw2 сн7а и3 соестeственнагw твоегw2 д¦а, и3 въ воспоминaніе џныz бhвшіz преслaвныz над8 діaволомъ, смeрти же и3 ѓда побёды, и3 нaшегw и3збавлeніz соwружeнное, д¦омъ твои1мъ с™hмъ, въ њкроплeніи воды2 сеS сщ7eнныz бlгослови2 и3 њс™и2. И# и3злeй на нE бlгословeніе твоE с™0е и3 си1лу, ю4же њкроплeніемъ кр0ве и3 пригвождeніемъ тёла возлю1бленнагw сн7а твоегw2 џно пребlгословeнное дрeво стzжaло є4сть: и3 томY подaждь, во є4же бhти вBрнымъ лю1демъ твои6мъ въ стёну и3 покр0въ, и3 въ ст0лпъ крёпости t лицA врaжіz, во tгнaніе же всsкагw ѕлA сопроти1внагw, и3 во и3сцэлeніе душeвныхъ, и3 тэлeсныхъ недyгwвъ, и3 во є4же ўслы6шаннымъ бhти мольбaмъ и3 молeніzмъ всёхъ вёрнw пред8 си1мъ знaменіемъ молsщихъ ти сz.

И# возглашaетъ: Тh бо є3си2 бGъ млcти, и3 щедр0тъ, и3 чlвэколю1біz, и3 тебЁ слaву возсылaемъ, со є3динор0днымъ твои1мъ сн7омъ, и3 съ прес™hмъ, бlги1мъ, и3 животворsщимъ твои1мъ д¦омъ, нhнэ и3 при1снw, и3 во вёки вэкHвъ.

Їерeй же кропи1тъ сщ7eнною вод0ю, глаг0лz:

Њ сщ7aетсz кrтное сіE знaменіе бlгодaтію прес™aгw д¦а, њкроплeніемъ воды2 сеS сщ7eнныz, во и4мz nц7A, и3 сн7а, и3 с™aгw д¦а, ґми1нь. Три1жды.

И# ѓбіе посeмъ стaвъ бlгоговёйнw пред8 с™hмъ кrтнымъ знaменіемъ, кади1льницу же взeмъ кади1тъ є5 кrтоwбрaзнw, поS сі‰ стіхи6ры, глaсъ >:

К rтъ храни1тель всeй вселeннэй, / кrтъ красотA цRк0внаz: / кrтъ царє1мъ держaва: / кrтъ вBрнымъ ўтверждeніе: / кrтъ ѓгGлwмъ слaва, и3 бэсHмъ ћзва.

Слaва, и3 нhнэ, глaсъ д7: Њ тебЁ, требlжeнне и3 жизнодaвче кrте, / лю1діе питaеми спрaзднуютъ: съ безпл0тными ли1ки, / чи1нъ ґрхіерeйскій бlгоговёйнw поeтъ: / мн0жество же и4ночествующихъ и3 п0стникwвъ покланsетсz, / хrтa же на тебЁ распeншагосz вси2 прославлsемъ.

Посeмъ поS стіхи1ру сію2 двaжды: КrтY твоемY покланsемсz вLко, / и3 с™0е воскrніе твоE слaвимъ.

Покланsетсz бlгоговёйнw до земли2, и3 лобзaетъ чcтнhй и3 сщ7eнный кrтъ. По лобзaніи же пaки, трети1цею поS т0жде, покланsетсz.

Тaкожде и3 вси2 предстоsщіи покланsютсz, и3 лобзaютъ чcтнhй кrтъ:

Ли1ку пою1щу стіхи1ру сію2, глaсъ в7:

П ріиди1те вёрніи, / кrтA си1лэ поклони1мсz: дрeво бо въ раи2 смeрть прозzбE, / сіe же жи1знь процвэтE, / безгрёшна и3мyщее пригвождeнна на себЁ гDа, / t негHже вси2 kзhцы нетлёніе њб8eмлюще, зовeмъ: / кrт0мъ смeрть ўпраздни1вый, / и3 нaсъ t прeлести и3 мучи1тельства діaволz свободи1вый, / гDи слaва тебЁ.

Ѓбіе же посeмъ твори1тъ tпyстъ, рeкшу діaкону: Премyдрость. и3 ли1ку: ЧCтнёйшую херув‡мъ. Слaва, и3 нhнэ: ГDи поми1луй, три1жды. Бlгослови2.

Їерeй: И$же на дрeвэ кrтномъ сп7сeніz нaшегw рaди распнhйсz, и3 смeрть под8sти и3зв0ливый, и3 триднeвнw и3з8 мeртвыхъ воскRсhй: хrт0съ и4стинный бGъ нaшъ, мlтвами пречcтыz своеS м™ре, си1лою чcтнaгw и3 животворsщагw кrтA, и3 всёхъ рaди с™hхъ свои1хъ, поми1луетъ и3 сп7сeтъ нaсъ, ћкw бlгъ и3 чlвэколю1бецъ.

Їерeй же, взeмъ кrтъ, вн0ситъ є3го2 въ nлтaрь цrкими враты2, и3 њбрaщьсz къ лю1демъ, бlгословлsетъ и5хъ кrт0мъ, глаг0лz:

С п7си2 гDи лю1ди тво‰, / и3 бlгослови2 достоsніе твоE, / побBды на сопроти6вныz дaруz, / и3 твоE сохранsz кrт0мъ твои1мъ жи1тельство.

И# поставлsетъ кrтъ на пrт0лэ, и3 tх0дитъ бlгодарS бGа.

(c) Переводы Св. Писания и Богослужебных текстов: о. Амвросий (Тимрот).

При любом использовании материалов сайта, ссылка на автора обязательна.

Молитва на освящение памятника

Текущее время: 22 дек 2017, 06:10

Часовой пояс: UTC + 3 часа

Чин освящения памятника

Зарегистрирован: 10 окт 2009, 20:26

Зарегистрирован: 18 мар 2005, 23:21

Откуда: Я здесь, я там, я всегда

О, если бы вы только молчали! это было бы вменено вам в мудрость. (Иов 13:5)

Зарегистрирован: 10 окт 2009, 20:26

Зарегистрирован: 18 мар 2005, 23:21

Откуда: Я здесь, я там, я всегда

О, если бы вы только молчали! это было бы вменено вам в мудрость. (Иов 13:5)

Зарегистрирован: 14 мар 2006, 21:08

Откуда: г. Ростов-на-Дону

Войнам лития поможет, а в конце "запечатайте" памятник кроплением.

Время, проведенное на форуме, в счёт жизни не идёт (с).

Зарегистрирован: 06 май 2010, 13:47

прошу молитв о здравий диакона.Романа,матушки иулий,отрок.Устиний,млад.Иоанна.

Зарегистрирован: 18 мар 2005, 23:21

Откуда: Я здесь, я там, я всегда

Если речь идёт об освящении (а не освещении – мы ж не электрики ) памятника с изображением святого, то и освящаться он должен как священное изображение, т.е. икона.

О, если бы вы только молчали! это было бы вменено вам в мудрость. (Иов 13:5)

Зарегистрирован: 14 мар 2006, 21:08

Откуда: г. Ростов-на-Дону

Время, проведенное на форуме, в счёт жизни не идёт (с).

Зарегистрирован: 18 мар 2005, 23:21

Откуда: Я здесь, я там, я всегда

Но вообще мне в таких случаях режет слух определение "освящение". У католиков существует четкое разделение: освящаются только предметы сакрального назначения, остальное – благословляется.

О, если бы вы только молчали! это было бы вменено вам в мудрость. (Иов 13:5)

Зарегистрирован: 22 мар 2005, 19:33

В действительности, 9 мая мне придется освящать новый "вечный огонь". Хотя я понимаю, что это еще не огнь вечный, сотворю после троекратного ХВ молитву водосвятия вкратце (по любимому требнику), трижды тропарь Кресту и кропление. Заупокойного не прилагаю, лучше на проповеди упомянуть.

Если точно знаешь, кто виноват – не выдавай себя.

Зарегистрирован: 18 мар 2005, 23:21

Откуда: Я здесь, я там, я всегда

О, если бы вы только молчали! это было бы вменено вам в мудрость. (Иов 13:5)

Зарегистрирован: 07 мар 2007, 20:29

Откуда: Саратов, храм Рождества Христова

Всё, что разумно, — совместимо с истинами Откровения (Альберт Великий)

Зарегистрирован: 18 мар 2005, 23:21

Откуда: Я здесь, я там, я всегда

О, если бы вы только молчали! это было бы вменено вам в мудрость. (Иов 13:5)

Зарегистрирован: 07 мар 2007, 20:29

Откуда: Саратов, храм Рождества Христова

а’гw твоегw` и=’мркъ, и=зъwбраже’нную и= напи’санную ". И еще есть богословский момент: памятник вряд ли будет рассматриваться как объект молитвенного поклонения. Эта не та функция, которую у латын исполняет статуя, это принципиально внелитургический объект. А в силу литургичности самого почитания икон встает вопрос о корректности употребления именно чина на икону. Я не решаю, я покамест задаюсь вопросом.

Всё, что разумно, — совместимо с истинами Откровения (Альберт Великий)

Зарегистрирован: 18 мар 2005, 23:21

Откуда: Я здесь, я там, я всегда

Рассматриваться – кем? Зеваками или народом Божиим? Для зевак статуя действительно будет принципиально нелитургична, если этот термин зедсь уместен, а для верующих людей всё выглядит иначе, здесь и гадать нечего. Заменить в чине слово "икона" на слово "образ" и проблема решена.

О, если бы вы только молчали! это было бы вменено вам в мудрость. (Иов 13:5)

Часовой пояс: UTC + 3 часа

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 2

Вы не можете отвечать на сообщения

Вы не можете редактировать свои сообщения

Вы не можете удалять свои сообщения

Вы не можете добавлять вложения

Чин освящения памятника – Уставные заметки

Page Summary

Чин освящения памятника

« previous entry | next entry »

май. 24, 2009 | 01:23 am

Архиерей: Б лагословен Бог наш, всегда, ныне и присно и во веки веков.

Х ристос воскресе из мертвых: (3-ды)

Протодиакон: Г осподу помолимся.

Хор: Г осподи, помилуй.

Архиерей: Г осподи Боже Вседержителю, Боже отец наших, благослови и освяти памятник сей, в честь святых равноапостольных Кирилла и Мефодия, учителей словенских. Ты бо еси освящение наше, и Тебе славу возсылаем, Отцу и Сыну и Святому Духу, ныне и присно и во веки веков.

Архиерей: Б лагословляется и освящается памятник сей благодатию Святаго Духа, окроплением воды сея священныя, во имя Отца и Сына и Святаго Духа, аминь.

Хор: С паси, Господи, люди Твоя, и благослови достояние Твое, победы православным христианом на сопротивныя даруя, и Твое сохраняя Крестом Твоим жительство.

Протодиакон: П ремудрость.

Архиерей: П ресвятая Богородице, спаси нас.

Хор: Ч естнейшую Херувим и Славнейшую без сравнения Серафим, без истления Бога Слова рождшую, сущую Богородицу Тя величаем.

Архиерей: С лава Тебе, Христе Боже, упование наше, слава Тебе.

Хор: Слава, и ныне. Г осподи, помилуй. (3-ды) В ысокопреосвященнейший Владыко, благослови.

Архиерей: В оскресый из мертвых, Христос, истинный Бог наш, молитвами Пречистыя Своея Матере, святых славных и всехвальных Апостол, святых равноапостольных Кирилла и Мефодия, учителей словенских, и всех святых, помилует и спасет нас, яко Благ и Человеколюбец.

Х ристос воскресе. (3-ды)

Хор: Х ристос воскресе из мертвых: (3-ды) И нам дарова живот вечный, покланяемся Его тридневному воскресению.

Протодиакон: В еликому Господину и Отцу нашему Кириллу, Святейшему Патриарху Московскому и всея Руси и Свято-Троицкия Сергиевы Лавры священноархимандриту, многая лета.

Хор: М ногая лета. (3-ды)

Протодиакон: П реосвященным митрополитом, архиепископом и епископом православным с богоспасаемою их паствою, богохранимей стране нашей, властем, воинству и народу ея, всем, зде предстоящим и молящимся и всем православным христианом, многая лета.

renardetraisin

Аще не Господь созиждет дом, всуе трудишася зиждущии

Многие достойные члены клира сомневаются в целесообразности поклонения новым скульптурам святых.

"поскольку освящение иконы – это лишь нововведение XIX века, то и памятник может без него обойтись 🙂

Но вообще мне в таких случаях режет слух определение "освящение". У католиков существует четкое разделение: освящаются только предметы сакрального назначения, остальное – благословляется".

Если распрямить правую руку, то она окажется значительно длиннее левой – это, наверно, какой-то особый знак – ?

На конкурсе были представлены много лучшие работы (имхо).

Оценка 3.1 проголосовавших: 152
ПОДЕЛИТЬСЯ

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here